tisdag 7 februari 2012

Nu ska jag försöka blogga när det händer något värt att berätta om här!

Just nu är vi några stycken som tränar lydnad i ett ridhus på torsdagskvällarna, jätteroligt och givande!

Mina mål i år är att få godkänt i anlagsprov, 3 förstapris i öppen klass - viltspår. Få minst ett förstapris i lydnadsklass 1, jag har inte bestämt mig för om jag ska satsa på LP 1 eller inte... Vi ska också göra ett MH i år är det tänkt...

Vi ska på Cosmic Cover läger 5-6 maj och då kommer  Anders Carlsson och Mirjam Axner från Kennel Carmals. Det blir spännande!

Vi är också anmälda till Diana Ljungströms tävlingslydnadskurs på Mullsjö Brukshundsklubb den 21-22 april, ska bli jätteroligt!

1 kommentar:

  1. Härligt med träningsmål! Ni kommer få lära er massor på apporteringskursen med Mirjam & Anders, som är suuuper bra instruktörer. =)

    SvaraRadera